PISCINA

Per a nens i nenes a partir de 2 anys.

Durant les sessions els nens es diverteixen i agafen molta seguretat dins l’aigua, a més a més els ajuda molt en el desenvolupament psicomotriu i social.

DANSA

Per a nens i nenes de 2 a 3 anys.La dansa exercita tot el ser. Ens ajuda a sentir-nos a gust en el nostre propi cos, a tenir-ne cosciència, a saber utilitzar-lo per expressar allò que sentim i imaginem. Desenvolupa la disciplina, la sensibilitat i el millor de tot, és una manera divertida de fer exercici.

LITTLE ENGLISH

Per a nens i nenes de 1’5 a 3 anys.

Estar en contacte amb una llengua adicional desenvolupa les capacitats cognitives i comunicatives dels infants. Vivim en un món plurilingüe i l’escola n’hauria de ser un reflex. Una tarda a la setmana els nens i nenes tindran la oportunitat de compartir una estona lúdica i educativa entre amics acompanyats d’una mestra de parla anglesa.

IOGA/MINDFULNESS

Per a nens i nenes d’1,5 a 3 anys. Es treballarà el ioga com un joc. El ioga per a petits exploradors és una manera divertida de desenvolupar el seu potencial creatiu a través del joc amb postures i cançons. Aprenen a conèixer les seves emocions i poc a poc, a canalitzar-les. Es diverteixen, augmenten les seves capacitats motrius, coneixen el seu cos i aprenen a escoltar-lo. El ioga afavoreix la coordinació i l’equilibri, i potencia l’autoconfiaça.

MÚSICA EN FAMÍLIA

Per a nens i nenes de 0 a 3 anys.

La música apassiona els infants. A les sessions de música en família us convidem a compartir amb els vostres fills el plaer per aquest art. En col.laboració amb l’escola Àrtic hem creat unes sessions on els nens siguin subjectes actius i es fomenti la seva curiositat, així com la capacitat de crear i reflexionar. Volem formar bons músics i bons oients, persones sensibles a les manifestacions artístiques i culturals; fomentant el diàleg de la música amb altres disciplines artístiques.

MASSATGE INFANTIL

TALLERS PER A NADONS I PARES:

Per a nens i nenes de 0 a 1 any. Sessions guiades per una fisioterapeuta infantil especialitzada en fisioterapia del torax, desenvolupament psicomotor i massatge infantil entre d’altres. S’establirà un diàleg entre pares i fills i es proporcionarà un espai de confiança per a poder posar en comú dubtes i temes d’interès sobre el primer any de vida dels nadons.

TEATRE

Activitat per a adults de 18 a 100 anys, dirigida a pares i mares (i/o d’altres familiars) d’alumnes i ex-alumnes de Petita Escola.

Com ens poden ajudar les tècniques teatrals en la nostra vida quotidiana? El Teatre és un instrument fonamental per al desenvolupament de la persona i un entrenament fantàstic per a la vida.

Utilitzarem les eines que ens ofereix el teatre per a contribuir en la formació integral de l’alumne: agafarem com a base el joc i el treball en equip, farem treballar la imaginació i la creativitat. No deixar de jugar és indispensable per a mantenir la ment desperta i el nostre esperit jove i vital. Treballarem el nostre instrument: el cos i la veu, per conèixer-los i tenir-los a punt.

Farem senzilles improvisacions sobre situacions conegudes i no tan conegudes per a conèixer millor la realitat així com per posar-nos a prova.

Deixarem volar la creativitat i guanyarem en coneixement d’un mateix, capacitat d’observació, seguretat, expressivitat, coneixement de les emocions, consciència de l’espai, del cos i de la veu, treball en equip, respecte i generositat.
Sol.licitar més informació

Si tens qualsevol dubte, contacta amb nosaltres a través del formulari de contacte o trucant al 674 00 59 01

Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Codi de Centre 08073818
info@petitaescola.cat   Carrer Gomis, 26 08023 Barcelona.
Telèfon: 674005901