MAQUINISTES: setmana del 25 al 29 de novembre de 2019

Hola, famílies!

Els maquinistes gaudim dels racons de joc que tenim a la classe.
Poc a poc ens estem fent grans i ens desplacem per l’aula amb més facilitat.
A psicomotricitat sabeu que ens ha portat el Mussolet aquesta setmana?Mòduls tous perquè ens poguem enfilar, transportar-los, el cuc per passar per dins, el matalàs amb un cercle… Hem treballat la coordinació del nostre cos i hem investigat tots el objectes que hem trobat per l’aula.
Hem experimentat amb ampolles i figures geomètriques fluorescents. Com ens ha agradat estar a les fosques i veure les ampolles sensorials i les llumetes del sostre. Quina emoció!!!
Hem explicat el conte que tant ens agrada. El conte dels animals de la granja. Quins sons que fan. Estavem guapíssims amb la cara pintada com si fossim vaquetes.
A música l’ocell del silenci ens ha portat bosses musicals sensorials, i hem estat escoltant quins soroll feien, doncs en cada bossa hi havia coses diferents: closques de fruits secs, picarols, taps, etc.
També hem escoltat diferents cançonetes i hem acabat amb una audició de Beethoven.

Una setmana ben complerta! Bon cap de setmana a tots!

This Post Has 2 Comments

1. Sois taaaan monas con esta descripción semanal y estas fotos… Y las niñas y los niños adorables!

1. Muchas gracias Ainhoa!! Que bien que os guste!!