Petita Escola

Creeu un compte

Registering for this site is easy, just fill in the fields below and we'll get a new account set up for you in no time.

Detalls del compte

Detalls del perfil

Nom de la persona

Cognoms de la persona

Data de naixement de la persona

Adreça postal

Codi postal

Població

Accepto condicions legals (necessari)

Condicions legals: Les dades seran incloses en un fitxer automatitzat de la Petita Escola, per a la finalitat indicada,el qual adopta les mesures de seguretat necessàries, d’acord amb la normativa aplicable. Que disposa la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter Personal. Podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació, en els temes establerts en la legislació vigent, dirigint-se a la Petita Escola. Accepto expressament, via correu postal o electrònic, rebre informació de la Petita Escola relativa a les activitats pròpies del centre.

Security Question

Sobre nosaltres

Petita Escola és una llar d’infants petita i familiar, laica i plural, que té com a objectiu acompanyar els nens i nenes de 0 a 3 anys en els seus primers descobriments fora de casa. A l’escola volem ajudar als nostres alumnes a guanyar autonomia i a adquirir bons hàbits mentre es descobreixen a ells mateixos i aprenen a relacionar-se amb els altres i amb el seu entorn.

Què és Petita Escola Intranet?

És una comunitat oberta a tots els pares per compartir idees, experiències, fotografies, videos,…

Carrer Gomis, 26
info@petitaescola.cat

Copyright © 2011 Petita Escola.