i seguim a casa…!

Bon dia! Seguim compartint moments d’aquests dies a casa!

La Maite té un missatge pels petits maquinistes:

Hola maquinistes i famílies!Espero que tots estigueu bé.
Aquest resum semanal és diferent als altres a causa de la situació en que ens trobem ara mateix;però l’he fet amb el mateix entusiasme ,il.lusió i afecte de sempre.
Jo estic aprofitant aquests dies per llegir,endreçar, fent portafoli i preparant cosetes per quan tornem a la petita escola.
La caixa del bon dia,l’Ocell del silenci i el Mussolet aquests dies es troben a l’escola esperant-nos impacients per quan tornem.
Papis aprofiteu aquests dies per gaudir dels vostres fills.
Molts ànims i paciència!
Una forta abraçada per tots vosaltres i molts petonets per l’Aina,Emile,Marc,Quim,Naia,Río,Pepe,Jana i Marco.
Us trobo a faltar! Fins aviat!

L’Iñaki troba a faltar l’escola! Tant que avui ja se n’hi anava tot sol amb el seu tricicle!

L’Èlia té la sort de compartir aquests dies amb la seva germaneta gran! Mireu, mireu!

L’Araceli és una amant de les llengües i practica el ioga! Aquí la veieu fent un curs de neerlandès online i fent ioga!

La Laura, tutora dels mariners, envia aquest text a tots els nens i nenes de la seva classe:

Hola mariners! Hola papis i mamis! Setmana diferent, molt diferent oi? Hem de veure la part positiva, sempre! Podem viure un Slow live! Gaudir de la família i fer moltes coses plegats! Quan el rellotge no apreta tot es gaudeix més!!

Jo estic cuidant molt del Biel, que té mal a la boca i al coll i aprofito estones per llegir llibres, fer una mica de “motri” i escoltar música!!
També estic pensant moltes coses xul.les per fer quan tornem a l’escola, per passar-ho súper bé i no parar ni un minut! Cantarem, explicarem contes, ballarem, farem experimentació i jugarem sense parar!

Espero que tu…
Adrià, picolino, segueixis fent “l’animal” com més t’agrada
Aleix, segueixis observant el món i reflexionant com sempre fas
Carla, segueixis potenciant l’artista que duus a dins
Elaia, segueixis cuidant de tots els bebès que tinguis a casa
Èlia, facis cada dia el bon dia tantes vegades com faci falta
Greta, sobretot practica molt que voldré que facis molts menjars a la cuineta quan tornem
Iñaki, que segueixis xerrant i xerrant a veure si et puc escoltar des d’aquí
Jordi, que segueixis gaudint de cada segon amb el teu somriure
Leonard, sigas jugando con todo con la misma ilusión de siempre
Mateo, guarda panses i coco per quan tornis eh! No te les acabis totes!
Nil, anotis allò que feu i m’ho expliquis tot a la tornada!
Norah, segueixis jugant amb l mateixa Il.lusio que a l’escola
Oriol, segueixis fent de metge, llegint contes i construint torres ben altes
Pablo, cantis i escoltis musica a totes hores
Pau S, no perdis el somriure en cada petita cosa que fas
Pau U, estiguis fent mil i un concerts!!
Tim, no te olvides de nosotros!!
Vega, passis llista de tots els ninos que tinguis a casa i els hi cantis cançons
Xavi, que segueixis jugant amb l’atenció que ho fas sempre, sigui al tren, a la cuineta o les nines!

Jo seguiré pensant molt en els meus mariners, sobretot en vosaltres mamis i papis, enviant-vos força per què TOT PASSARÀ i JUNTS HO SUPERAREM!
Gaudiu al màxim, aprofiteu cada segon junts, i a soles, que després la vida ens demanarà que tornem a corre i recordarem aquests dies amb nostàlgia!

Seguirem en contacte i tinc moltes ganes de veure les vostres fotos!!

La Laia us diu:

Hola famílies! Espero que estigueu tots bé, estigueu aprofitant per gaudir d’aquests dies en familia i que no se us estigui fent gaire pesat. Només volia donar-vos ànims i dir-vos que us trobo a faltar a tots.
Lots of kisses to all the Mariners!😘

La Judith, tutora dels submarinistes els ha preparat un video, especialment per a ells. El podeu veure clicant aquest link:

Cuidar les plantes de la terrassa (encara que ens mullem una mica els peus), fer ioga amb la mama, disfressar-nos, curar els ninos malalts, pintar, preparar crema catalana el dia de st. Josep, ajudar a netejar la casa, fer experiments, amagar-se al cubell de la roba bruta, prendre el solet,… i així tota la setmana! Visca la creativitat i la paciència de les mares i els pares! I gràcies per compartir les vostres fotografies!

This Post Has 2 Comments

1. Nos hemos enamorado completamente de Judith y su vídeo! Pero quémona! Nos hemos emocionado! Y eso que Naia no es de los submarinistas! Maite! Celia! Naia us troba molt i molt a faltar! i sabeu què? us te preparada una sorpresa quan torni!! Os deseamos mucha salud! Fins aviat!

1. Papis de la Naia!!!! Gràcies pel comentari!!!! Sou uns amors! Judith és monísima, como todas! Están todas preparando contenidos y pequeños mensajitos para los peques estos dias. Sinó no se acordarán de nosotras cuando vuelvan. Estáis bien? Tu trabajas, Ainhoa? Cuídate…! Qué misterio la sorpresa….! Qué serà?! Salud y alegria, familia! Hasta pronto!!