Petita Escola és una llar d’infants petita i familiar, laica i plural, que té com a objectiu acompanyar els nens i nenes de 0 a 3 anys en els seus primers descobriments fora de casa. A l’escola volem ajudar als nostres alumnes a guanyar autonomia i a adquirir bons hàbits mentre es descobreixen a ells mateixos i aprenen a relacionar-se amb els altres i amb el seu entorn.

Hem creat una escola a la mida dels nens, cuidant tots els detalls, buscant en tot moment la higiene, la seguretat, però també el comfort. Així, les nostres instal.lacions han estat il.luminades i amoblades com si es tractés d’un habitatge acollidor més que no pas d’un centre educatiu convencional. Volem que els nostres alumnes es desenvolupin en un ambient de serenitat, és per això que les nostres aules són espais amplis, diàfans i lluminosos, on predominen el color blanc i la calidesa de la fusta.

Hem volgut cuidar els petits detalls, donant importància a la distinció i al gust estètic per crear un ambient que respiri “poder educatiu”.