A l’escola defensem la obligatorietat de dur uniforme escolar, sovint discutida en l’àmbit educatiu. En el nostre cas es tracta de roba pensada especialment per als nens d’aquesta edat, per a fomentar el joc i el moviment amb tota comoditat. A més a més, l’uniforme facilita a les mestres i auxiliars el canvi de bolquers i de mudes que comporta l’inici del control d’esfínters. Pot resultar també còmode i econòmic per a les famílies.
El material que detallem a continuació és d’ús obligatori i cal comprar-lo a la botiga Bacardí textil

NADONS:
- Bossa de recanvi
- Pitets (si mengen a l’escola)

A més a més tots els nadons hauran de portar de casa llençols pel bressol i una manteta.

-P1 i P2:
- Pitets (si mengen a l’escola)
- Bossa gran recanvi
- Màrfega
- Motxilla
- Bata estiu
- Bata hivern
- Xandall felpa
- Samarreta m/curta
- Samarreta m/llarga
- Pantaló curt

A més a més tots els alumnes de P.1 i P.2 hauran de portar de casa un got amb nansa i una manteta per l’hora de la migdiada.